Іміджева поліграфія бренду є носієм ключових цінностей бренда і стратегічним інструментом його комунікації з кінцевим споживачем і діловими партнерами. Іміджева поліграфічна продукція найчастіше виконує нагадує функцію, підтримуючи статус і високий рівень знання вашої компанії.

Від розробки до брендованої поліграфії

Розробка логотипу

Логотип

Логотип - оригінальне зображення або скорочене найменування фірми, товарної групи, яка виробляється даною фірмою, або одного конкретного товару, що випускається нею.

Логоти́п – графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб’єкт або об’єкт, наприклад — компанію, організацію, приватну особу або продукт.
Компанія або група можуть використовувати логотип під час надання послуг чи на товарах, що продають, на кореспонденції, і в рекламі. Коли людина впізнає зображення відомого їй логотипу, то людина знає, що позначена логотипом річ належить цій компанії.

Розробка фирмового стилю

Образ компанії

Образ компанії (особа компанії) - конкретна людина, вигаданий герой, персонаж, який обраний фірмою як посередник в її комунікаціях з адресатом.

Фірмовий стиль (corporate identity) — єдність елементів стилю, що ідентифікують належність за все, на чому розміщуються ці елементи (товари, кошти комунікації, комунікаційні сполучення) до конкретної фірми і відрізняють її від конкурентів.

Фірмовий стиль є основою комунікаційної політики фірми, оскільки забезпечує візуальне і смислове єдність товарів і послуг, всієї вихідної від фірми інформації. З одного боку, фірмовий стиль забезпечує, єдність всіх виробів фірми, а з іншого боку, фірмовий стиль протиставляють фірму і її вироби конкурентам і їх товарам.

Фірмовий стиль є одним з інструментів формування бренду і одночасно — елементом брендингу. Поняття фірмового стилю тісно пов’язане з поняттям іміджу. Фірмовий стиль — це засіб формування іміджу фірми, що відрізняє фірму, що підтверджує надійність фірми.

Фірмовий блок

Фірмовий блок може включати товарний знак, назва підприємства, поштові, банківські реквізити, перелік товарів і послуг, рекламний символ фірми, слоган. У фірмовий блок можуть входити всі перераховані елементи або тільки деякі з них. Фірмовий блок зручно використовувати в багатьох випадках: від оформлення фірмових бланків до оформлення упаковки продукції..

Основне завдання фірмового стилю – зробити товари фірми впізнаваними і відмінними від товарів інших фірм, підвищити конкурентні переваги, що пропагує і рекламний ефект і захистити товари від підробок.

Під елементами фірмового стилю мається на увазі сукупність товарного знака, логотипа, фірмового кольору, шрифту і їх використання в оформленні ділових паперів і комунікаціях. Система фірмового стилю включає в себе наступні основні елементи фірмового стилю:

  • товарний знак;
  • логотип;
  • фірмовий блок — традиційне, часто вживане поєднання декількох елементів фірмового стилю;
  • фірмовий гасло (слоган) — постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз;
  • фірмові кольори;
  • фірмовий комплект шрифтів;
  • постійний комунікант (обличчя, образ компанії).

Після створення логотипу та фірмового стилю потрібно його надрукувати

Основні рекомендовані вироби для комерційної організації:

фірмовий бланк, фірмова друк, персональна візитні картки, різні типи конвертів (Е65, С4, С5 - з вікном і без вікна), фірмова папка для паперів, рекламна продукція.

Дизайн
Основний порядок роботи за дизайном поліграфічної продукції, в якому прописуються умови, етапи, терміни та порядок розробки, визначаються в угоді та додатки до нього або лічної зустрічі в офісі при заповненні бланка заказа.

Етапи розробки Макета

Логотип / Фірмовий стиль / Брендована продукція

Замов креативний дизайн.

Заповни форму для зворотного зв’язку і відійшли нам. І ми зв’яжемося з Вами в біжайшае рабочае час

Мова сайту»